fredag 26. november 2010

3 blad julekort

Jeg skulle egentlig lage 3 helt like kort for å få litt fart på julekortproduksjonen,men jeg klarer sjelden å få de like.Nye ideer kommer alltid snikende underveis.
Stempelet er lånt,og bærene er pyntet etter fargelegging. Die cut'n som God Jul er stemplet på,er fra Kort&Godt,det samme er de små pynte-bær-perlene.
Jeg måtte bare prøve ut disse gullbladen jeg kjøpte på messe i høst.Blomstene er fra Kort&Godt.God Jul stempelet er fra Kreativ Hobby.
På disse kortene har jeg fått brukt "opp" litt papir og pynt som ikke er nytt av året-(utenom die-cut'n den er ny)
Når en roter litt i tingene sine,så er det utrolig hvor mye rart en kan finne-høres det kjent ut?he,he.
Og når en skal lage mange julekort,så hvorfor ikke kombinere det nye og det gamle ,og veksle mellom det enkle og det litt mer avanserte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar