onsdag 16. februar 2011

LO Sykkel

Det er ikke altid like lett å lage LO'er av gutter/menn ,da LO'en gjerne skal bli litt maskulin og uten for mye blomster og stæsj. Jeg liker og at bildene er det første som fanger øyet ,og med disse sterke fargene på sykkelklærene ,så er det ikke til å unngå.

Mennene i mitt liv var hvertfall veldig fornøyde med LO'en av dem.

Det er tre blomster satt sammen til en ,to brune og en blå. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker hvor de er fra. Jeg kjøpte de på ei messe i høst ,og når en har revet av emballasjen,så er det ikke alltid hukommelsen vil være med en:)

Mønsterkartongen er fra Inkido ,og de 4-kantete akryllperlene er fra Kort&Godt. Ellers har jeg brukt Bazzill kartong. Journaling feltet er kartong jeg skjærte til selv, og avrundet hjørnene med punsh og svertet langs kanten med brun stempelpute.
Jeg manglet en L ,men da ble løsningen å klippe i stykker en av de andre bokstavene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar