onsdag 6. april 2011

DT Invitasjon, 3 stk. ut av 1 mønsterark

Invitasjon str.10 cm. x 30 cm. Når en bruker dette målet, så får en 3 stk. invitasjoner ut av 1 stort mønsterark. Alle produktene jeg har brukt er fra Kort&Godt.

Her åpnes den første "klaffen". Inni kortet har jeg brukt vanlig creme kartong. Det er både dekorativt, og gjør invitasjonen "stivere". For at invitasjonen skal holde seg lukket, har jeg limt flate magneter skjult bak creme kartongen.

Her er hele invitasjonen åpen. Siden denne invitasjonen ligger på utstilling i butikken til Kort&Godt, så her jeg skrevet inni hvilke produkter jeg ha brukt.
Jeg har foreslått at selve invitasjonsteksten står på midtpanelet, og at på panelet til høyre kan et bilde av konfirmant/jubilant limes inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar